Korduma kippuvad küsimused

see moodul on varjatud, et akordion oleks algselt suletud
Kuidas pöörduda vastuvõtule?

Perearsti vastuvõtule on võimalik tulla vaid eelregistreerimisega. Selleks tuleb helistada keskuse üldnumbril 3370021 (vt. telefonidele vastamise kellaaegu).

Miks mind õigel ajal sisse ei kutsuta ning pean vahest väga kaua ootama?

Patsiendid ja nende probleemid on erinevad – mõnega läheb kiiresti ja mõnega läheb aega.  Samuti on perearsti vastuvõtule aeg-ajalt kutsutud erakorralised patsiendid, mille tõttu võib ootejärjekord nihkuda.  Tegelikult on igal pool – pangas, hambaarsti juures, poes, bussipeatuses jne. – vaja vahest oodata. Tuleb mõista, et personal annab endast maksimumi, soovib korraldada vastuvõttu kiiresti ja mugavalt, keegi pole pahatahtlik.

Miks meid telefoni teel vahest kätte ei saa?

Päris nii see pole. Enamusele telefonikõnedele jõuame vastata. Telefonile vastab pereõde ning tema töös on telefonile vastamine esmane prioriteet. Hetkel, kui ta viib läbi protseduuri, siis ei saa ta telefoni võtta, kuid ta helistab tagasi igale vastamata kõnele nii ruttu kui võimalik. Seetõttu palume mõistvat suhtumist ning piisab vaid ühest sissehelistamisest – me näeme teie vastamata kõnet ning helistame peagi tagasi. Tuleb arvestada, et me pole erakordne meditsiin ning ärge jätke oma küsimusi ja visiite viimasele hetkele.

Kuidas ma saan rääkida telefoni teel arstiga?

Telefonikõne arstiga tuleb kokku leppida pereõe kaudu. Sellisel juhul lepite pereõega kokku ajavahemiku, millal arst teile ise helistab.

Kuidas saab autojuhi tervisetõendi?

Info autojuhi tervisetõendi vormistamiseks on meie kodulehel siin

Kuidas tellida digiretsepti?

Kordustellimust saab esitada vaid ravimile, mis on arsti poolt välja kirjutatud pidevaks kasutamiseks.
Kogu info ja vorm korduretsepti tellimise kohta asub siinsamas koduleheküljel . Vastav nupp on näha kohe peamenüü kõrval.